Největší domácí pojišťovna již po druhé vybrala z více než 1600 smluvních autoservisů dvě desítky těch nejlepších. Mezi průběžně sledovaná hodnotící kritéria patří zákaznická spokojenost se servisem a míra využití digitalizace a automatizace v komunikaci s pojišťovnou. Služby pojišťovny i autoservisu klienti hodnotí jako jeden celek, proto autoservisy hrají v procesu spokojenosti s likvidací pojistné události klíčovou roli. Novinkou letošního ročníku je ocenění za výjimečný přínos v oblasti udržitelných oprav vozidel.
DRUHÝ ROČNÍK PROJEKTU TOP AUTOSERVIS
Ve středu 6. března se konal v prostorách Art Restaurant Mánes v Praze slavnostní galavečer k druhému ročníku projektu TOP AUTOSERVIS, kde proběhlo ocenění 20 nejlepších partnerských autoservisů.
Generali Česká pojišťovna má nejširší síť smluvních autoservisů s více než 1600 provozovnami a nabízí tak svým klientům opravdu vysokou dostupnost pro realizaci oprav škod na vozidlech.
V hodnocení autoservisů pojišťovna celoročně sledovala celou řadu parametrů. Mezi ty hlavní patřily – kvalita a rychlost opravy a zároveň také transparentnost i automatizace vyřízených pojistných událostí. Oproti minulému ročníku se letos kladl větší důraz na samotné vyhodnocování zákaznické spokojenosti a digitalizaci procesu vzájemné spolupráce.
CERTIFIKÁT KVALITY
Zástupci oceněných partnerských servisů převzali prestižní Certifikát kvality z rukou Romana Juráše, generálního ředitele Generali České pojišťovny a členů představenstva, Jiřího Doubravského a Pavola Pitoňáka. Vítězům pogratuloval a poděkoval za vynikající spolupráci také ředitel likvidace pojistných událostí, Jozef Hrdý.
„Projekt TOP AUTOSERVIS nám jasně ukázal, že tato forma podpory rozvoje služeb má mezi našimi servisními partnery velký ohlas. To dokládá nejen zvýšená klientská spokojenost, ale také nárůst podílu digitalizace a automatizace při řešení škod ve smluvních autoservisech. Právě digitalizaci a automatizaci se chceme nadále věnovat i v dalších letech. Díky tomuto projektu můžeme přispět k dalšímu rozvoji služeb a zákaznické spokojenosti,“ okomentoval Jozef Hrdý.
Společně s certifikátem budou oceněné autoservisy moci využívat i značku TOP AUTOSERVIS Generali České pojišťovny v rámci svých marketingových aktivit. Pro klienty je to nadále zárukou, že se mohou spolehnout na výborné a rychlé služby při řešení oprav vozidel v rámci svých pojistných událostí.